piątek, 19 października 2018

Informacyjnie

          Cześć wszystkim! 

       Postanowiłam napisać post informacyjny żeby sprostować funkcjonowanie bloga czy jakkolwiek mogę to nazwać. 
          Planowałam pisać tak, aby w miesiącu pojawiał się 1-2 rozdziały, ale jak widać nie wyszło mi to. Natłok spraw spowodował, że nie miałam czasu zająć się rozdziałami we wrześniu. Zderzenie ze szkolną rzeczywistością i codziennymi dojazdami także nie sprzyja mojej wenie i opowiadaniu. Po 5 dniach szkoły marzę o odprężeniu i odpoczynku w weekend, zapominając, że w sumie pisanie bardzo mnie odpręża. Postaram się zadbać o blog, nie chcę by skończyło się tak jak w zeszłym roku. Nie chcę zaniedbać opowiadania i ponownie wrócić na okres wiosenno-letni. Mam pełno pomysłów, a momentami zero mobilizacji. Rozdział VIII jest już w trakcie pisania, pojawi się już niedługo. Chcę podziękować za cierpliwość i prosić o jeszcze ciut, ciut czasu. 
          W realizacji jest też zakładka bohaterowie. Mam jednak problem. Niezbyt podoba mi się wizja przedstawiania bohaterów przy pomocy zdjęć osób sławnych, popularnych. Nie chcę psuć tego jak wyobrażacie sobie danego bohatera, bo wiem jak to jest wyobrażać sobie kogoś czytając i poczuć się jak po zderzeniu ze ścianą, widząc, niezrozumiały w takim przypadku, dobór aktorów w ekranizacji. Druga opcja- opisy. Tylko co byście chcieli w takich opisach? Coś więcej niż wygląd zewnętrzny? Nie wiem jak się do tego zabrać, kilka przykładowych form przedstawienia bohaterów wala mi się pomiędzy plikami na laptopie i komputerze. Może ktoś coś podpowie? Czy brnąć w zdjęcia? Zdjęcia i opisy? Same opisy? Jak bardzo dokładne? A może jednak zrezygnować z takiej zakładki?
         Może jest coś co chcielibyście zobaczyć na blogu? Z blogosferą dawno nie miałam do czynienia, a może jest coś co właśnie warto zorganizować.
          To chyba wszystko, co miałam do przekazania, rozdział pojawi się niedługo, a ja proszę o jakieś podpowiedzi, jeśli macie pomysły, odnośnie zakładki bohaterowie czy czegoś co można by było dodać do bloga proszę o podsyłanie ich na emaila Eliz.konatkt@wp.pl albo pisanie w komentarzach po tym postem albo w zakładce PYTANIA I SUGESTIE. Przepraszam, bo zapewne ten post jest bez ładu i składu, ale to nie o to chodzi. Dziękuję za cierpliwość i do zobaczenia już niedługo:) 

Eliz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacyjnie